onsdag 29 september 2010

Vi laddar för fullt!!




Idag har jag och Sven laddat inför vår registreringsturné med att springa en sträcka på 4,05 meter. Jag ska inte tala om vem som vann. Det hade jag självklart gjort om det gått min väg...men med facit i hand känner jag inte för att prata närmare om det. Och så var det med det. Låt oss säga att vi hade lite olika taktiker där. Jag tänkte vinna genom att prejja in Sven i väggen och han planerade att slå mig genom att FAKTISKT FÖRSÖKA springa snabbast!

Medan vi sprang i korridoren utanför vårt kontor, väcktes intresset hos andra på kontorsrummen intill att delta. Tillslut hade vi med nästan hela företagsbyn här. Det var riktigt härligt!

Men varför sprang ni den här sträckan, undrar ni då? Och vad är det här med registreringsturné? Jo så här ligger det till. Vi kommer att fara runt på alla skolor i länet under oktober månad och visa upp oss, vi kallar det för registreringsturnén. Tanken är att ni ska kunna ställa frågor och få hjälp med företagsregistreringen, om ni behöver det. Vi tar med en dator så går det att fixa på plats. Vi kommer också ha med oss en massa spännande saker...en del lite udda. Så håll i hatten ;)

Nä nu är det dags att avrunda för idag. Vi ses snart ute på skolorna!

/Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar