torsdag 2 september 2010

In it to win it (part 3)

Här igår såg jag Hannas första bidrag till tävlingen och fick en liten klump i magen, det var ju faktiskt rätt fränt det där kortet..Och jag fick också lite ångest över att jag har till och med glömt bort att ta kort på vissa klasser som jag träffar, SKÄRPNING JENNY! Så ni elever som läser det här, påminn mig att ni ska vara med i tävlingen (vi måste ju vinna!!)

Idag har jag hängt på Välkommaskolan i Gällivare hela förmiddagen, trevligt tyckte jag att det var. Har träffat Samhälls-företags och Natureleverna. Och nu är det så att jag gjorde världens miss (tro det eller ej så kan jag faktiskt göra det..) jag glömde att fråga Samhälls-företags om dom ville vara med i tävlingen och ta ett kort. Men jag kom på det när jag pratade med Natur. Och jag säger bara en sak: THE GAME IS ON, för här kommer Välkommaskolans coolaste naturklass:














..och jag vet att det blev lite suddigt, fotografi är inte min starka sida.

Föresten, registreringen av UF-företag har öppnat och 2 företag har redan hunnit registrera sig. GRYMT! Keep up the good work!

/Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar