onsdag 15 september 2010

Dream-team samlades i Luleå!

Som ni förhoppningsvis redan vet så är vi 4 stycken som jobbar för Ung Företagsamhet i Norrbotten och vi har kontor på 3 olika ställen. Det är ju grymt bra för er elever/lärare/rådgivare/samarbetspartners för då kan ni hälsa på oss lite överallt. Men igår var det faktiskt så att vi alla 4 samlades i Luleå för att slå våra kloka huvuden ihop och fundera hur vi kan göra UF ännu bättre. Vi kom fram till ett antal grymma grejer och det här året kommer bli galet kul!

Hanna var strålande glad över att vi alla var samlade..


...men Jonny slog näven (fingret..) i bordet och sa "nu är det dags att börja jobba!"



Jag träffade Sven för första gången och han gav mig ett par sockar..


..såhär glad blev jag över dom, tummen upp för att ge Jenny presenter!



Under eftermiddagen kommer jag befinna mig i Kiruna och jag vet att Sven och Hanna också är/har varit ute i skolorna, så håll utkik efter oss!

/Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar