tisdag 7 september 2010

In it to win it (part 4)

VI E PÅ GÅNG, VI E LADDADE VI E TÄNDA! ojoj, nu har tävlingen satt igång på allvar! Igår så spenderade jag hela dagen i Kiruna på Hjalmar Lundbohmsskolan och hängde med eleverna där. Riktigt roligt! Och efter varje klassbesök så tog vi självklart en bild, och vilka bilder det blev!! Jag och alla grymma elever från toppen av norrbotten har verkligen rivstartat den här tävlingen! Här kommer första bilden på de coola eleverna från Marknadsmedia:





Näst på tur var Turismprogrammet som bildade en mysig liten hög:



Och sist men inte minst, Teknikklassen med deras: "såhär roligt är det att lyssna på när Jenny pratar.." (jag gick gråtandes därifrån..):




Om vi hade haft någon domare i den här tävlingen så tror jag nog att hon/han hade sagt att jag härmed tar LEDNINGEN i tävlingen! Visst då?

Hoppas ni har en toppendag, jag ska själv ut till Välkommaskolan här i Gällivare i eftermiddag, hoppas vi syns där!

/Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar