fredag 17 september 2010

Sista rycket innan helgen!

Äntligen fredag och nu kan vi sitta och räkna ner timmarna till helgledighet! Jag har spenderat den här härliga fredagsmorgonen på Välkommaskolan med teknik 3orna. Och fast mitt minne sviker mig rätt ofta när det gäller vår "coolaste, kreativaste och fränaste eleverna" tävling så kom jag faktiskt ihåg det den här gången. Jag lyckades övertala några killar och tjejer att ställa upp på en klassisk "stå på bordet och skrik" bild (det är så vi jobbar högst upp i Norrbotten).

Såååå, I proudly present Välkommaskolans teknik 3or:



TREVLIG HELG ALLIHOPA!

Och en sista påminnelse till alla lärare i Norrbotten, idag är sista anmälningsdagen till lärarkonferensen! Har ni några frågor så kontakta oss på regionkontoret.

/Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar