måndag 6 september 2010

Sven förgyller dream-team norrbotten!

Hallåh i stugan!

Jag heter Sven Dahlin och drev Bruno Design UF förra året (vi med sockarna). Nu har jag fått den extremt stora äran att jobba på Ung Företagsamhet! Det är tredje dan på kontoret och har börjat få igång lite saker just nu. Har fått min svarta dator, min svarta anteckningsbok, min svarta kalender (som snart är full) samt en rosa mobil. Börjar fundera om chefen Jonny hade en baktanke med att ge mig den fina färgen på mobilen. Oavsett vad så kan han räkna med hämnd :)

Kommer till största del med att syssla med att informera i Piteå, Älvsybn, Arjeplog och Arvidsjaur så nu kör vi! Räknar med ett enormt drag från eran sida, vi ses ute i skolorna! :)



Hittade en fin bild på mig också som UF har sparat. Det bästa är att Jenny är den mittersta av tjejerna på bilden.

/ Sven "Påven" Dahlin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar