onsdag 1 september 2010

Blondinbella gillar UF!

En tjej som jag tycker är riktigt cool är Isabella Löwengrip, alltså Blondinbella. Hur fränt är det inte att hon har 3 företag och är delägare i nått annat och gör sen ytterligare nånting, har inte stenkoll på det där men fränt är det!

Jag var inne på hennes blogg igårkväll och såg att hon hade haft en liten frågestund om karriärfrågor, jag läste såklart igenom det och gissa vad jag hittade?!

Bästa bok och/eller hemsidor som både ger kloka praktiska råd och peppar?
Jag säger bara såhär, googla “starta företag” så ser du hur mycket hjälp de finns! Går du i skolan så sök dig till UF-gruppen, det är ett extremt bra sätt att lära sig tankesättet och grunderna. En bok som jag själv medverkar i heter Mind Your Own Business, massa inspiration från entreprenörer i Sverige!

Blondinbella gillar alltså också UF! Och då började jag tänka..gud vad mycket jag och Blondinbella har gemensamt..Vi gillar båda UF, är blondiner, gillar att blogga, prata inför folk, kläder och smink. Sen att hon har ungefär 150 000 fler läsare än den här bloggen, och att hon har Gucci kläder och jag har HM koftor och hon har en personlig sminkös och jag kletar på nånting på 2 min det tycker jag bara är pettitesser.

Det viktiga är ju att vi båda gillar UF, right?! Så följ nu Blondinbellas (och mitt råd) och sök dig till UF :)


Titta, man kan ju knappt se nån skillnad!!















/Jenny aka "Blondinjenny"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar