torsdag 23 september 2010

Mässan kommer ruinera mig!

Det är så att jag har fått den stora äran att ha koll på registreringen, föra listor, bocka av vilka som har betalat osv. Kanske inte kan tyckas vara den mest exalterande uppgiften men jag måste vara ärlig och säga att det är skit kul! Dock är jag lite orolig inför framtiden och helst inför mässan..När nya UF-företag registrerar sig så brukar jag 99,9% av gångerna ha tid och läsa igenom deras idé och det jag alltid tänker är: "Oj, det där hade jag kunna vara i behov av" eller: "Shit vilken smart grej". Så min oro inför mässan är inte att ingen kommer dyka upp eller att allt går åt skogen utan det är helt enkelt att jag kommer köpa typ ALLT. Skulle inte förvåna mig om jag går och ser nått företag som säljer typ kalsonger och tänker: "de här måste jag ju köpa..ifall jag nånsin skulle vilja byta kön.." eller kommer på en massa andra ursäkter så att jag bara mååste köpa era produkter (och tjänsterna är inte heller att förglömma!)

Yes, nu har jag lättat på min oro. Och jag vet redan nu att jag kommer befinna mig på mässan, jag kommer helt enkelt inte kunna hålla mig borta! Så en applåd till alla företag som hittils har registrerat sig, ni har lyckats fånga mitt intresse i alla fall! Och bara som en påminnelse; för att bli ett fullkomligt UF-företag och kunna skriva ut registreringsbeviset så måste ni ha registrerat alla medlemmar, minst en lärare, en rådgivare och betalat in 300 kr på bank-giro 5174-4779.

Smarta UF-produkter från tidigare år..

















Dags för mig att återgå till arbetet =)

/Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar