tisdag 16 november 2010

Senaste nytt från oss på Ung Företagsamhet

Det är full rulle som gäller för oss på Ung Företagsamhet men för att ni ska kunna hålla er uppdaterade om vad som händer och sker med UF så tänkte jag faktiskt avslöja vad vi gör just nu!

Hanna har som vanligt många bollar i luften! Hon ringer runt och påminner elever att de måste betala registreringsavgiften, påminner lärare att registrera sig och hon fixar lite affischer och liknande till en marknad som ska vara i Luleå (som ett UF-företag faktiskt planerar!).

Ola har rymt från Luleå och hänger på skolan i Arvidsjaur, och tydligen har han ätit blodpalt till lunch!

Jonny ville inte svara när jag ringde och skulle intervjua honom så min gissning är att han sitter på något viktigt möte (något riktigt viktigt hoppas jag när han inte vill prata med mig!) och tidigare idag vet jag att han har lekt dektektiv och försökt luska ut vem det är som betalar sina registreringsavgifter utan att uppge namn =)

Jenny (även vid tangenterna) har under dagen fixat med alla tävlingskriterier (gå in på hemsidan och kika!) och registernörd som jag är så har jag även donat på lite med registret. Dags nu för alla elever som inte har registrerat lärare, rådgivare eller alla företagsmedlemmar att göra detta NU! =)


Jag bjuder även på en bild av oss!


Ha en bra dag!

/Jenny

1 kommentar: