tisdag 23 november 2010

Kanon och Kalkon

Tänkte göra som Sportnytt och uppdatera er om dagens Kanon och Kalkon på UF-kontoret i Gällivare.

Dagens kanon var helt klart när jag öppnade postfacket och såg 3 stora brev adresserade till Ung Företagsamhet Norrbotten. Jag kände mig som ett litet barn på julafton och när jag ivrigt slet upp dem såg jag 3 affärsplaner skickade ända från Haparanda!



Dagens kalkon är min skrivare och mina teknikkunskaper. Som alla redan vet sitter jag själv på ett kontor och därför tänkte jag pynta till kontoret och sätta in lite bilder i min tomma ram som jag har ståendes på skrivbordet. Planen var att skriva ut bilder på mina kära kollegor så jag slipper sitta och sakna dem så mycket hela dagarna men såklart började min skrivare strejka och jag fick nöja mig med en bild på Hanna. Och att jag har råkat installera skrivaren på turkiska gör det hela inte enklare..



Det var allt från mig! Vill bara än en gång påminna alla elever som inte har betalat in registreringsavgiften att göra detta NU! =) 300 kr till bankgiro 5174-4779.

Ha det bra!
/Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar