måndag 1 november 2010

Den nya killen!


Jag som skriver nu är "den nya killen" på Ung Företagsamhet i Norrbottten. Vem är då detta och vad i hela friden ska han göra, kanske du undrar? Jag heter Ola Strand och kommer att jobba med Ung Företagsamhet i Piteå, Älvsbyn, Arjeplog och Arvidsjaur! Vad har jag då gjort tidigare för att få ett så spännande jobb som detta?

Jag har hunnit med att läsa på universitetet här i Luleå, jobba inom vården, i industrin, på kontor och hos polisen samt jobbat i världens nordligaste stad Hammerfest i Norge.

Men allt detta hör till historien, för nu hoppar jag på samma båt som Jonny, Jenny och Hanna samt alla fantastiska människor som vill vara med och påverka sin egna framtid! Nu kör vi!

Jonny pekar med hela handen för att visa vem som bestämmer!

/Ola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar