måndag 22 november 2010

Draknästet i Kiruna!

Ni har redan fått en liten smygtitt om vad som hände i torsdags (Jonny ska alltid vara först..) men eftersom det var en grym dag så måste jag bara skriva lite mer om den! Det var ju faktiskt så att Företagarna i Kiruna fyller 100 år och gör i år en ungdomssatsning och en del i detta var att de anordnade Draknästet för alla fantastiska UF-företag! =)
Under den här dagen imponerade Kirunaeleverna genom att presentera allt från nya innovativa affärsideér, skönsång i form av jojk som gjorde att jag, blödig som jag är, fick tårar i ögonen, coola företagsjackor med loggan på ryggen och mycket mer!

Och eftersom bilder säger mer än 1000 ord så bjuder jag på ett bildspel utan dess like=)

De tuffa "drakarna" som eleverna fick presentera sina ideér för..

Spända elever i väntan på att få komma in till juryn!


Man måste passa på att dela ut visitkort!

Täcklås UF visar upp sin innovativa produkt..


GironChicks UF bjuder på skönsång och presentation av Kiruna..

Grabbarna i Snöservice UF har investerat i ett par riktigt snygga jackor!

Tjejerna i Gardinservice UF visade upp gardiner och fick iaf mig att inse att jag inte har någon aning om vilka gardiner jag har på kontoret..


Tackar Företagarna i Kiruna för en strålande dag och jag hoppas att alla UF-företag i Kiruna fortsätter vara så här grymma under hela året!
Ha det!
/Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar