onsdag 25 augusti 2010

In it to win it!

Jag är en tävlingsmänniska, det finns verkligen inget bättre än att tävla och att vinna (vilket jag ALLTID gör). Så nu har jag utmanat mina kollegor (fast jag har inte riktigt informerat Hanna om det ännu, tänkte skaffa mig lite försprång..) Jag har varit kaxig nog att säga att mina kommuner, Gällivare, Kiruna, Överkalix och Pajala iår kommer ha de grymmaste, mest kreativa och coolaste UF-eleverna. Och det här tänker jag bevisa genom att efter varje skolbesök ta en fräsig bild på klassen. Så igår när jag var och hälsade på handelsprogrammet på Välkommaskolan i Gällivare lyckades jag övertala tjejerna att ställa upp på en bild. Och tävlingsmänniskan i mig kände verkligen att det inte bara får vara en vanlig bild (för då visas inte coolheten, kreativiteten och grymheten upp) och tjejerna gjorde mig inte besviken! Dom drog till med sitt oskönaste utseende och riktiga fulminer! Allt handlar att bjuda på sig själv:)


Så alla elever i Gällivare, Pajala, Kiruna och Överkalix: TAGGA TILL NU! Börja klura på hur ni ska kunna göra den fräsigaste bilden och håll utkik efter mig ute i skolorna!

/Jenny

1 kommentar: