onsdag 11 augusti 2010

Hanna från Luleå

Nu har vi blivit två nya stjärnor på Ung Företagsamhet i Norrbotten!! Hanna Söderberg heter jag och gör min första dag i dag. Jag sitter på Storgatan i Luleå och har fått äran att arbeta med att inspirera, informera och finnas som stöd under läsårets gång för alla UF-företagare i Luleå, Kalix och Haparanda. Det känns riktigt spännande och ska bli så roligt att få träffa alla idérika och kreativa elever!!

Vem är jag då? Jo, jag är en Lulebo som en gång i tiden själv drev ett UF-företag. Jag har alltid fascinerats av eget företagande och drömde redan som liten flicka om att driva mitt alldeles egna företag. Efter gymnasiet har jag gjort som många gör; rest runt i världen (eller snarare i Europa), vidareutbildat mig och skaffat mig yrkeserfarenhet från olika branscher.
Idag har Jonny försett mig med mina nya livsviktiga hjälpmedel; datorn, mobilen och anteckningsblocket! Ska inte gå någonstans utan dessa…lovar! Imorgon ska jag få träffa den andra nya stjärnan (eller förlåt Jenny…Den FÖRSTA nya stjärnan!) Det ska bli trevligt. Tanken är nu att vi ska lära känna Ung Företagsam som organisation och bli ett sammansvetsat team. Ser fram emot!!

Nä nu ska jag inte hålla kvar chefen mer på kontoret. Klockan börjar nämligen bli halv fem och Jonny har en två timmar lång körväg hem.

Vi hörs och syns!

/Hanna Söderberg





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar