fredag 4 mars 2011

Monterkarta - check!

Nu är det inte länge kvar till mässan, och det märks! Min to-do-list börjar betas av och idag kan jag med glädje meddela att MONTERKARTAN ÄR KLAR. I två dagar har jag suttit och jobbat med denna karta (med hjälp från min fantastiska kollega Ola) och jag har kämpat med blod, svett och tårar för att få till det så bra som möjligt.

Så ni som är nyfikna att få reda på vilken montertyp just ert UF-företag fick eller vart i mässhallen ni blev placerade, logga in på hemsidan så hittar ni monterkartan under fliken MÄSSA 2011.

En liten smygtitt på hur det ser ut..

Nu ska ytterligare två saker bockas av från min lista innan jag tar helg :) Vill bara passa på att hälsa till alla elever vars sportlov snart tar slut: välkommen tillbaka! Och till er vart sportlov börjar idag: ha en toppenvecka och njut av ledigheten :)


/Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar