tisdag 15 mars 2011

Jokkmokk nästa!

Nu är det bara 8 dagar kvar tills mässan och på Gällivare kontoret är det organiserat kaos. Det är grejer överallt och det känns som att hela jag ska flytta till Jokkmokk och jag ska ju faktiskt det! Hela tre dagar ska jag spendera i den vackra staden så idag har jag börjat packa ner alla mina grejer i flyttlådor.


Förutom att jag förbereder för flytt händer det några andra roliga grejer som ni kanske inte visste!
- Vi söker personal till mässan! Är du gammal UF-elev som vill göra en ideel insats på Norrbottens coolaste mässa, hör då av dig till Jonny på 070-5637937 så berättar han mer.

- Du som är UF-elev under detta läsår och är född mellan 1991-1993 kan nu söka stipendium för att få delta på en entreprenörsvecka i Örebro där Sveriges 225 främsta unga entreprenörer samlas! Logga in på hemsidan och klicka på fliken Emax - ansökan om stipendium eller kika in på http://www.emaxsverige.se/.

Det var allt för mig, hoppas allt går bra i er mässplanering så syns vi i Jokkmokk om ÅTTA DAGAR!

/Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar