tisdag 8 mars 2011

Dagens kanoner!

Var ett tag sen sist så jag tänkte göra en dagens kanon & kalkon! Dock när jag börjar fundera inser jag att det faktiskt inte finns så mycket att kalkonera (eget påhittat ord..) så jag kör istället Dagens kanoner:

- Det är STRÅLANDE väder! & fettisdag! Semlor + sol = lycklig Jenny!

- Har spenderat helgen i Sthlm och gick då in på affären Designtorget och vad tror ni inte jag hittade där? Jo, en gammal UF-produkt! För två år sen gjorde ett UF-företag boken Va sa ru? och nu hittade jag den nya upplagan på Designtorget. UF-produkter som lever vidare - det är kanon!


- Det är bara 15 dagar kvar tills UF-mässan och jag hoppas att alla UF-företag är lika taggade som jag är! Blir lika lycklig av tanken att jag ska få äta en semla idag som jag blir över att jag om 15 dagar kommer jobba på Norrbottens coolaste mässa!

Det var dagens kanoner och nu är det dags för mig att börja fixa cirka 350 namnbrickor till mässan! Ha det =)

/Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar