tisdag 7 december 2010

Den här veckan händer det spännande grejer!

Ni vet den här Keno-reklamen? "På måndag gör jag ingenting, ingenting, ingenting. Tisdag ser jag mig omkring, mig omkring, mig omkring" osv..Visst blir man så där lugn och harmonisk av den? Men också galet avundsjuk, tänk om man bara hade kunnat göra ingenting och sen se sig lite omkring! Nej nej, så jobbar vi inte på UF och tur är väl det=)

Den här veckan har jag luskat ut att lite coola grejer kommer hända..
Imorgon skulle visst Ola bjuda alla UF-lärare i Piteå på frukost, snäll som han är!

På torsdag ska jag bege mig upp till Kiruna där företagarna har anordnat en Ung&Egen dag och där UF-företagen ska ha en liten mässa, spännande!

Och inte ens på lördag tar vi det lugnt utan då har Hanna och Entreprenörsgymnasiet fixat en lokal UF-marknad!

"på onsdag är Ola snäll, ola snäll, ola snäll..På torsdag åker jag till Kiruna utan gnäll, utan gnäll, utan gnäll..På fredag ska vi fredagsmysa, fredagsmysa, fredagsmysa..På lördag vi till marknad pysa, marknad pysa, marknad pysa.."

Med den lilla trudelutten återgår jag nu till arbetet! Ha det bra!
/Jenny

1 kommentar:

  1. UF-företagare i media:
    http://www.nsd.se/nyheter/overtornea/artikel.aspx?ArticleID=5825917

    SvaraRadera