torsdag 2 december 2010

Julafton kom tidigt i år!

Idag när jag kom till kontoret och öppnade mitt postfack var jag nästan i chock. Ut vällde huuur många brev som helst! Jag fick inte ens med mig alla utan var tvungen att gå två vändor och när jag väl kom till kontoret satt jag alla brev på golvet, slog på lite julmusik och sen låtsades jag som att det var julafton medans jag öppnade alla julklappar a.k.a affärsplaner..(jag vet, jag är lite konstig..)



Det tog mig 2,5 timme att öppna och öga igenom alla affärsplaner för att se att de hade med alla rubriker.

Totalt har vi exakt fått in 150 affärsplaner som nu kan vara med och delta i Bästa affärsplan, ska bli riktigt spännande att se vem vinnaren blir!

Och ni 100 företag som inte har skickat in affärsplanerna ännu: spendera en minut över att ha dåligt samvete och skämmas lite att ni missade deadline men sen rycker ni upp er och skickar in den till mig! Ni kan tyvärr inte vara med och tävla men affärsplanen är ett obligatoriskt moment.

Det var allt för mig, ha det bra allihopa!

/Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar