fredag 15 oktober 2010

Fantastiska fredag

Jag (och säkert 99,9 % av Sveriges befolkning) älskar fredagar! Idag steg jag upp omänskligt tidigt för att bege mig mot Överkalix där vi skulle ha registreringsturné och oj vilken mysig skola jag tycker det är! Jag som har en förmåga att alltid virra bort mig i alla korridorer och trappor och salar passar perfekt i Överkalix för där är det nästan omöjligt att gå vilse =) Så tummen upp för små skolor, och för att hela 3 nya företag registrerade sig när vi var där, KUL!

Dock måste jag berätta om min mardrömsupplevelse imorse när jag satt i bilen påväg till Överkalix: polisen hade en kontroll! Och är jag den enda här i Sverige som blir hypernervös direkt man ser polisen fastän man vet att man kör i rätt hasighet, har körkortet med sig och är spiknykter?! Som tur var så fick jag bara blåsa och sen köra vidare, men det var två svettiga minuter!

Och en påminnelse till alla er som har tänkt starta UF-företag: Registreringen stänger om 17 dagar så vänta inte alltför länge med att registrera er!=) Klicka här för att registrera ert företag!

Som sagt, fantastiska fredag idag så HA EN TOPPEN HELG allihopa!

/Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar