fredag 8 januari 2010

Back@work!

Jag önskar verkligen jag kunde skryta med att det är jag på bilden här bredvid. Tyvärr är jag inte såhär bra... Har kämpat på i Kittelfjälls offpistbackar under nyår med både en och två vurpor. En meter snö och en tjurig Malin är ingen bra kombination har jag märkt! Men skoj var det och full med adrenalin var jag under fyra dagar, underbart!

Hoppas ni också gjort något ni verkligen gillar under jullovet, det brukar ge en massor med energi att klara av vardagens alla måsten.

Här på Ung Företagsamhet Norrbotten var vi alla back@work igår. Det var mycket som skulle berättas när vi träffades igen, en massa skvaller om allt som hänt under julen.

Nu när vi alla fått vila lite är det full rulle igen. Mässan närmar sig med stormsteg och under januari och februari kommer ni alla få ett besök av oss där vi berättar mer om vad som händer under mässan, vad man ska tänka på, lite tips och trix och mycket annat. Vi ser fram emot att träffa er alla igen!

Hörrni....nu kööööör vi!

/Malin

2 kommentarer:

  1. Ni borde ändra tid, för jag gissar att du inte skrev inlägget klockan 6 på morgonen. Det går att ändra på inställningar --> formatering --> tidszon :)

    SvaraRadera