onsdag 20 januari 2010

Arjeplog/Arvidsjaur

Har varit i Arjeplog nu på förmiddagen på frukostträff tillsammans med lite lärare, Mikael & Karin från Sparbanken Nord och Stefan från Argentis. Jag tror stenhårt på Arjeplog nästa år! Kan nästan gå så långt och säga att jag älskar Arjeplog. Nästan lika mkt som kladdkaka och det är sjukt bra betyg!

Hann med att träffa brudarna i Student 2010 som ska annordna balen i Arjeplog i år (blir inga bilder för jag har ingen kabel från min mobil) innan jag blåste vidare mot Arvidsjaur.

Låg bakom en långtradare och sikten var verkligen inte den bästa! Tänk er: pudersnö på vägen --> blåser upp rätt rejält bakom de där jobbiga lastbilarna, stooora snöflingor som kommer rätt tätt i kombination med en gaanska smal bilväg:)


Det här var typ jag:

(kan tänka mig att lastbilsföraren satt och skrattade, fotade och la upp bilden på sin blogg som ett hån!)

Nu sitter jag på skolan i Arvidsjaur och ska träffa Gräv & Entreprenad UF och snacka lite mässa med dem.. Men först lunch, mat & sovklockan ringer!:)

/Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar