måndag 2 maj 2011

Tips om tips!

Jag måste erkänna en sak. Jag är en liten entreprenörskapsnörd. Yes, that's me. Vilken tidning jag än läser letar jag efter artiklar om grymma entreprenörer, och när jag är på stan och shoppar går jag omkring och kollar efter smarta, innovativa produkter gjorda av ytterligare grymma entreprenörer.

Så när jag var hos frisören här för någon vecka sedan blev jag överlycklig när jag hittade en artikel om Therese Albrechtson, en helt fantastisk egen företagare som även haft UF-företag (googla på henne!). Det bästa med den här artikeln var en ruta med rubriken "Så blir du en framgångsrik entreprenör", med 5 tips från Therese. Nörden i mig kunde helt enkelt inte hålla mig från att ta ett kort på denna ruta och nu tänkte jag dela med mig av den (klicka för att göra den större):

Så alla ni som ska starta UF-företag nästa år, eller ni som kanske ska starta upp erat UF-företag som ett Aktiebolag eller liknande, ta till er dessa tips =)

Ha det bäst!

/Jenny, som laddar inför SM med stämningsfylld musik där refrängen går såhär: "vi e på gåång, vi e laddade vi e tända .." Det är ju bara EN VECKA kvar nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar