onsdag 25 maj 2011

nedräkning hit och nedräkning dit..

När jag gick i skolan hade vi alltid en massa nedräkningar. Det var nedräkning till höstlov, nedräkning till prov men den stora nedräkningen var alltid till sommmarlovet. Och jag gissar att det ser ungefär likadant ut nu för tiden (så länge sen var det faktiskt inte som jag gick i skolan..).

Och om jag inte räknar helt fel är det 12 skoldagar kvar tills sommarlovet? Galet nära alltså!

Men jag hoppas att ni inte missar en annan nedräkning, den är kanske inte lika rolig men väldigt viktig och det är årsredovisningen! Den ska vara inne om 2 dagar, alltså den 27 maj! Och för en som har glömt adressen så är den:

Ung Företagsamhet Norrbotten
Box 840
Företagscentrum
982 28 Gällivare


Här på kontoret kör jag nedräkning tills jag slutar för dagen, bara 3 timmar kvar :)

Ha det gott!
/Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar