måndag 28 februari 2011

Den mystiska skon!

Idag när jag kom in på kontoret kände jag mig lite extra lycklig, inte för att det var måndag utan för att jag visste att mitt postfack skulle vara fyllt med brev eftersom alla tävlingsbidragen skulle vara inlämnade! Och mitt postfack gjorde mig inte besviken, jag fick nämligen gå TRE vändor fram och tillbaka till kontoret för att få med mig alla brev.

Men det var ett brev (eller snarare ett paket) som var lite större och tyngre än de andra. Och som ett litet barn på julafton var jag såklart tvungen att öppna detta paket först. Mina förväntningar var att hitta några spännande tävlingsbidrag, kanske en företagsrapport eller liknande men det jag fann var en sko! Ja, ni läste rätt, EN SKO! Ingen lapp, inget tävlingsbidrag, inte ens en avsändare, bara en svart sko.


Nu är min fundering: vem har skickat denna sko och varför? Jag blir galen av nyfikenhet och utlovar ett fint pris (i form av en kram från mig) till den som kan ge mig svaret!

Den mystiska skon..

Vid tips eller kanske t.o.m ett svar hör av er till mig!

/Jenny, som fortfarande småskrattar för sig själv.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar