onsdag 9 december 2009

Regionchefen kapitulerar..

Så kom alltså dagen till slut.
Många har väntat. Vissa till och med längtat.
Jag stod emot så länge och så mycket jag orkade.
Men igår kapitulerade jag...
- Jag gick med i Facebook.

Vad som fick bägaren att rinna över?
Hmm.. två saker egentligen.
1. Det är till viss del ett arbetsverktyg för oss.
2. En av mina hundar ska söderöver och para en tik och behövde skjuts, tipset från många munnar var; lägg ut en förfrågan på facebook...

Så då satt jag där igårkväll. Hemma på gården, i huset med en filt och en kopp glögg och tog mina första stapplande steg. Förundrades över alla rutor som dök upp med olika meddelanden, försökte lista ut vart det jag skrev egentligen landade och hamnade. Idag fick jag en snabbkurs av Malin och nu får vi se vart detta leder. Kommer jag att bli beroende som resten av Sverige?
Jag hoppas inte..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar