onsdag 11 november 2009

Är det ens möjligt?


Sitter här på kontoret i Gällivare och försöker ha någon sorts simultankapacitet då jag både filar på tävlingskriterierna inför den regionala UF-mässan till våren, och reder ut siffror och ekonomin från tidigare aktiviteter vi haft - samtidigt. (effektivt - nja, fungerar bra med variation - JA)... och då ser jag plötsligt... kan det stämma?... det är första gången jag ser... -att snö kan falla så sjukt otroligt långsamt!

Jag skojar inte, var tvungen att stanna upp och kolla om flingorna var på väg nedåt, uppåt eller om de tagit en vilopaus och bara "hängde" lite med övriga snöflingor innan färden mot marken fortsatte...

Kanske är jag lättimponerad, men det gör ju även dagarna så mycket härligare! =)


/Jonny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar